Πολλές επιχειρήσεις δεν απευθύνονται σε επαγγελματία κειμενογράφο για τα κείμενα της ιστοσελίδας τους, επειδή δεν είναι απολύτως σίγουροι για το τι ακριβώς κάνει ένας κειμενογράφος ή, το σημαντικότερο, για την αξία που μπορεί να προσθέσει ένας έμπειρος επαγγελματίας του είδους.

Αν λοιπόν σας απασχολεί το ερώτημα: “Χρειάζομαι πραγματικά για την ιστοσελίδα μου κείμενα από επαγγελματία κειμενογράφο;“, διαβάστε την απάντηση παρακάτω.

Οι καλογραμμένες και ελκυστικές λέξεις είναι σημαντικές για κάθε επιχείρηση. Υπάρχουν τα σημαντικά κείμενα, όπως τα φυλλάδια, τα ιστολόγια, η περιγραφή της επιχείρησης και των υπηρεσιών σας.

Υπάρχουν επίσης τα μικρότερης σημασίας κείμενα, όπως οι περιγραφές προϊόντων και οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία είναι εξίσου πολύτιμα, αν και συχνά παραβλέπονται.

Πρωταρχικά όμως η ενέργειά σας θα πρέπει να επικεντρωθεί στον ιστότοπό σας – το κέντρο του μάρκετινγκ και των πωλήσεών σας. 

Ολοι χρειάζονται καλογραμμένα κείμενα για την ιστοσελίδα τους

Το κείμενο σε μια ιστοσελίδα δεν πρέπει να είναι απλά λέξεις που περιγράφουν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, αλλά μια άμεση συνομιλία με τον καταναλωτή.

Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις μπορεί να έχουν προσλάβει το δικό τους κειμενογράφο ή/και μια ομάδα μάρκετινγκ που θα φροντίζει για όλα τα κείμενά τους. Αλλά για τις μικρότερες επιχειρήσεις, είναι συχνό φαινόμενο να παραβλέπουν τη σημασία των κειμένων – ειδικά όταν ένα μεγάλο ποσό μπορεί να έχει ήδη δαπανηθεί για τον σχεδιασμό ιστοσελίδων ή τον γραφιστικό σχεδιασμό φυλλαδίων.

Συχνά, φράσεις όπως “Είναι μόνο λόγια – θα τα γράψουμε μόνοι μας“, “Έχουμε ξοδέψει πάρα πολλά για τον ιστότοπο” ή “Δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα” ακούγονται χωρίς να εξετάζεται η «μεγάλη» εκόνα.

Ναι, είναι “μόνο” λόγια και θα μπορούσατε να τα γράψετε μόνοι σας. Αλλά πόσο καλά θα είναι τα δικά σας κείμενα και τι αποτελέσματα θα έχετε; Σε πόσο χρόνο υπολογίζετε να τα τελειώσετε όταν έχετε δεκάδες άλλες προτεραιότητες καθημερινά;

Δεν έχει σημασία αν είστε μικρή ατομική επιχείρηση ή μια παγκόσμια εταιρεία. Προσπαθείτε να πουλήσετε και να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να το κάνετε να ξεχωρίζει ανάμεσα στους ανταγωνιστές σας.

Επομένως, όλοι έχετε συμφέρον να επενδύσετε στα οφέλη που θα σας προσφέρει ένας επαγγελματίας κειμενογράφος.

Τα οφέλη που σας προσφέρει ένας επαγγελματίας κειμενογράφος

επαγγελματίας κειμενογράφος

1. Νέα, αποστασιοποιημένη οπτική

Ενώ είστε ειδικός στον τομέα σας, μπορεί να μην είστε ειδικός στο μάρκετινγκ. Αν γράφετε το δικό σας κείμενο, συχνά εστιάζετε στο πώς είστε μεγαλύτεροι και καλύτεροι από τους ανταγωνιστές σας ή επικεντρώνεστε στα χαρακτηριστικά αντί για τα οφέλη του προϊόντος σας, χωρίς να γνωρίζετε αν απαντάτε στις ανάγκες του πελάτη σας. 

Ένας επαγγελματίας κειμενογράφος δεν εμπλέκεται στις καθημερινές επιχειρηματικές σας δραστηριότητες. Έτσι, μπορεί να προσφέρει μια νέα οπτική για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Θα είναι σε θέση να επικοινωνήσει τα οφέλη σας πολύ πιο αποτελεσματικά στον υποψήφιο  πελάτη σας και να εξηγήσει καλύτερα πώς μπορεί η επιχείρηση σας να δώσει λύση στο πρόβλημά του.

2. Εξοικονόμηση χρόνου

Όταν διευθύνετε μια επιχείρηση, ο χρόνος σας αναλώνεται στη διαχείριση όλων των καθημερινών εργασιών που την συνοδεύουν. Δεν έχετε χρόνο να επικεντρωθείτε στις προτεραιότητες του μάρκετινγκ.

Η συγγραφή καλών κειμένων για φυλλάδια, ιστότοπους ή οποιοδήποτε άλλο υλικό μάρκετινγκ, απαιτεί ηρεμία και χρόνο. Αν επιλέξετε να γράψετε μόνοι σας το κείμενο, μπορεί να χρειαστείτε 3 ή 4 φορές περισσότερο χρόνο για να το γράψετε από ό,τι θα χρειαζόταν ένας κειμενογράφος.

Γιατί να μην γλιτώσετε αυτόν τον χρόνο και την προσπάθεια; Προσλάβετε έναν ανεξάρτητο κειμενογράφο που θα αποτυπώσει τα οφέλη σας γρήγορα και αποτελεσματικά. Οι προθεσμίες παραμένουν άθικτες και μπορείτε να αποκομίσετε τους καρπούς των περισσότερων πωλήσεων, πιο γρήγορα. Και εσείς ξοδεύετε τον πολύτιμο χρόνο σας στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

3. Φρέσκο περιεχόμενo, ιδανικό για το google

Μπορεί να πιστεύετε ότι η αντιγραφή κειμένων από άλλες ιστοσελίδες θα σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα. Θα το κάνει ίσως προσωρινά, αλλά με ολέθριο αποτέλεσμα γιατί η λογοκλοπή είναι παράνομη και διώκεται ποινικά, και επίσης δεν αρέσει στο google το διπλότυπο περιεχόμενο στις σελίδες.

Μην ξεχνάτε επίσης ότι το google το χρειάζεστε με το μέρος σας, αν θέλετε να ανεβείτε στην κατάταξη αναζήτησης και να εμφανίζεστε πριν τους ανταγωνιστές σας.

Το να κερδίσετε οργανική επισκεψιμότητα (επισκέπτες που έρχονται στον ιστότοπό σας μέσω μιας online αναζήτησης) στον ιστότοπό σας είναι ο απώτερος στόχος. Το ενημερωτικό, χρήσιμο και καλογραμμένο περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας γι’ αυτό και ένας καλός κειμενογράφος θα σας το προσφέρει σε μεγάλο βαθμό.

4. Μέγιστη απόδοση μιας υγιούς επένδυσης

Η δαπάνη χιλιάδων ευρώ για πρωτότυπο διαδικτυακό περιεχόμενο δεν είναι απαραίτητη για την πλειονότητα των επιχειρήσεων.

Αν και η αμοιβή ενός κειμενογράφου θα προσθέσει στο συνολικό κόστος του νέου σας ιστότοπου, σε αντάλλαγμα, θα λάβετε φρέσκο περιεχόμενο (βλ. παραπάνω) που θα βοηθήσει τον ιστότοπό σας με πολλούς τρόπους:

  • Να προωθήσει αποτελεσματικά την επιχείρησή σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
  • Να ανεβείτε στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
  • Βελτίωση των ποσοστών μετατροπής
  • Αύξηση των πωλήσεων
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος

Όμως, η συγγραφή κειμένων είναι μια διαδικασία που μαθαίνεται με την πάροδο του χρόνου και ένας επαγγελματίας κειμενογράφος θα ζητήσει επαγγελματική αμοιβή για την πολυετή εμπειρία και τις ικανότητές του.

Αλλά αν είστε σοβαροί σχετικά με την εμφάνιση και τις επιδόσεις του ιστότοπού σας, η χρήση ενός τέτοιου κειμενογράφου θα είναι μια καλή επένδυση.

5. Δεν είστε κειμενογράφος – εμείς είμαστε

Όπως ανέφερα ακριβώς στην αρχή, είστε ειδικός στην επιχείρησή σας, στα προϊόντα σας ή στις υπηρεσίες που παρέχετε. Έχετε κάνει λάθη στην πορεία και έχετε μάθει από αυτά με την πάροδο του χρόνου για να είστε επιτυχημένοι. Έχετε βρεθεί εκεί και τα έχετε κάνει όλα αυτά – ένας κειμενογράφος έχει βρεθεί εκεί και τα έχει κάνει όλα αυτά.

Ένας κειμενογράφος δεν χρειάζεται να είναι ειδικός στην επιχείρησή σας ή στον κλάδο σας για να γράψει για αυτήν. Ένας καλός κειμενογράφος θα κάνει ερωτήσεις για να μάθει περισσότερα. Θα εξετάσει το τρέχον μάρκετινγκ σας. Θα ερευνήσει και θα εξετάσει τους ανταγωνιστές σας. Και θα αξιοποιήσει επίσης την εμπειρία του ως συγγραφέας – και ως καταναλωτής.

Ένας καλός κειμενογράφος έχει μάθει τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη συγγραφή κειμένων στο διαδίκτυο, τα οποία είναι πρωτότυπα, ευανάγνωστα, έχουν το σωστό ύφος και το σωστό μήνυμα για εσάς και την επιχείρησή σας.

Γνωρίζει πώς να σας δώσει καλά δομημένο περιεχόμενο που θα κάνει τους ανθρώπους να μπουν στον ιστότοπό σας και να παραμείνουν εκεί. Δεν είστε κειμενογράφος – εμείς είμαστε!

κειμενογράφος ετοιμάζει κείμενα για ιστοσελίδα

Κείμενα για ιστοσελίδα από επαγγελματία κειμενογράφο

Ορίστε λοιπόν. Πέντε (καλοί) λόγοι για τους οποίους πρέπει οπωσδήποτε να προσλάβετε έναν ανεξάρτητο κειμενογράφο. Δεν είναι μια λεπτομερής λίστα, αλλά σας λέει γιατί αξίζει να αναθέσετε σε έναν επαγγελματία κειμενογράφο να γράψει τα κείμενα για την ιστοσελίδα σας. Είναι μια έξυπνη κίνηση που θα σας δώσει το πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας και πολλά οφέλη, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

Αυξήστε την επισκεψιμότητά σας και τις πωλήσεις σας με εξαιρετικά κείμενα για την ιστοσελίδα σας. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να φτάσετε εσείς, η επιχείρησή σας και ο ιστότοπός σας στο επόμενο επίπεδο με υπηρεσίες από επαγγελματία κειμενογράφο.

Similar Posts