Αν χρειάζεστε μια ιστοσελίδα για το χόμπι ή για την επιχείρηση σας, διαβάστε τι χρειάζεται για τη δημιουργία της.

Για τη δημιουργία ιστοσελίδων, αυτά είναι τα βασικά βήματα:

  1. επιλογή είδους ιστοσελίδας (απλή στατική html ιστοσελίδα, wordpress, eshop)
  2. επιλογή ονόματος (domain name)
  3. ενοικίαση χώρου για τη φιλοξενία της ιστοσελίδας σας
  4. επιλογή εμφάνισης – σχεδίαση
  5. προσθήκη περιεχομένου
  6. βελτίωση SEO
  7. έλεγχος και δοκιμές
  8. γνωστοποίηση & προώθηση

Τα παραπάνω μπορείτε να τα κάνετε μόνοι σας αν είστε εξοικειωμένοι με τους υπολογιστές και έχετε πολύ χρόνο και διάθεση να μάθετε καινούρια πράγματα, ή να τα αναθέσετε σε μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων, όπως η Artkreta.

Δωρεάν δημιουργία ιστοσελίδας

Αν αποφασίσετε να δοκιμάσετε μόνοι σας, δημιουργήστε μια δωρεάν ιστοσελίδα στο wordpress.com που είναι απλό στη χρήση του, χωρίς κόστος αγοράς domain name ή φιλοξενίας σε σέρβερ. Εχει περιορισμούς, αλλά είναι τίμιο για αυτά που προσφέρει.

Σημαντικό πλεονέκτημα είναι το ότι μπορεί εύκολα η ιστοσελίδα σας να μεταφερθεί στη συνέχεια στην πλήρη πλατφόρμα WordPress, αν διαπιστώσετε ότι δεν σας καλύπτει αυτό που φτιάξατε δωρεάν.


Ας αφήσουμε τις δωρεάν ιστοσελίδες και ας δούμε τα απαραίτητα βήματα για την επαγγελματική δημιουργία ενός site αναλυτικά:

1. Επιλέξτε το είδος της ιστοσελίδας σας 

δημιουργια ιστοσελιδων

Απλή ιστοσελίδα html

Θα πρέπει να αποφασίσετε αν θέλετε μια πολύ απλή ιστοσελίδα που θα δίνει βασικές πληροφορίες για την επιχείρηση σας και αυτές θα αλλάζουν σπάνια ή καθόλου. Στην περίπτωση αυτή μια απλή html ιστοσελίδα είναι η καλύτερη λύση γιατί είναι απλούστερη, με χαμηλό κόστος και χωρίς ανάγκες συντήρησης. 

Συνήθως αρκεί η δημιουργία ενός site με μια μόνο σελίδα, που μπορεί να καλύψει θαυμάσια τις ανάγκες της παρουσίασης της επιχείρησης και της επικοινωνίας με τους επισκέπτες.

Δείτε την πρόταση μας για μια ιστοσελίδα με χαμηλό κόστος

Ιστοσελίδα WordPress

Αν όμως οι ανάγκες σας ξεφεύγουν από τα παραπάνω και χρειάζεστε τώρα ή προβλέπετε να χρειαστείτε σύντομα μια ιστοσελίδα με αρκετές εσωτερικές σελίδες και τη δυνατότητα να κάνετε αλλαγές και να προσθέτετε περιεχόμενο, τότε καλύτερα να προτιμήσετε μια ιστοσελίδα wordpress, που μπορεί να καλύψει κάθε μελλοντική σας ανάγκη.

Αν στο μέλλον, αποφασίσετε ότι θέλετε να προσθέσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα σας, αυτό μπορεί να γίνει εύκολα με το Woocommerce που «κουμπώνει» πάνω στο wordpress.

Δείτε την πρόταση μας για δημιουργία ιστοσελίδων WordPress

Eshop

Το eshop (ηλεκτρονικό κατάστημα) σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε πωλήσεις online και να απευθυνθείτε σε ένα τεράστιο αγοραστικό κοινό χωρίς σύνορα.

δημιουργία eshop woocommerce

Μπορεί να είναι αυτόνομο ηλεκτρονικό κατάστημα ή να προστεθεί σε μια ιστοσελίδα worpdress.

2. Επιλέξτε το όνομα domain name

Το όνομα (domain name) είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του site  σας. Είναι η διεύθυνση URL που θα μοιράζεστε με τους σημερινούς και δυνητικούς πελάτες σας και θα προωθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Θέλετε να είναι περιγραφικό και εύκολο να το θυμάστε και να το πληκτρολογείτε. Προσπαθήστε να το κρατήσετε σύντομο και αποφύγετε τις συντομογραφίες, τα ακρωνύμια και τους αριθμούς, αν είναι δυνατόν, για να αποφύγετε τη σύγχυση των πελατών. 

Κατάληξη .gr ή .com

Θα πρέπει επίσης να αποφασίσετε την κατάληξη που θα έχει: gr, com, eu, info, κλπ.

Αν απευθύνεστε αποκλειστικά στο ελληνικό κοινό, τότε είναι προτιμότερη η κατάληξη gr. Αν απευθύνεστε στο διεθνές κοινό, τότε προτιμήστε την κατάληξη com. Φυσικά μπορείτε να επιλέξετε και οποιαδήποτε από τις άλλες καταλήξεις που υπάρχουν, όπως .eu ή .info και πάρα πολλές άλλες.

Μόλις επιλέξετε το όνομα, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητά του και να το αγοράσετε μέσω ενός καταχωρητή. 

Καθώς επιλέγετε το νέο σας όνομα τομέα, ελέγξτε τα πνευματικά δικαιώματα για να βεβαιωθείτε ότι δεν παραβιάζετε το προστατευμένο όνομα κάποιου άλλου.

Εάν η διεύθυνση URL που προτιμάτε είναι ήδη κατειλημμένη, αλλά δεν χρησιμοποιείται, δηλαδή δεν λειτουργεί ιστοσελίδα στη διεύθυνση αυτή, τότε μπορείτε να δείτε πότε λήγει η κατοχύρωση της και να περιμένετε να λήξει για να το αγοράσετε εσείς.

Εάν δεν θέλετε να περιμένετε, σκεφτείτε μία διαφορετική διεύθυνση (όνομα).

Συμβουλή: Το όνομα είναι ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες θα βρίσκουν τον ιστότοπό σας, οπότε επιλέξτε ένα όνομα που σχετίζεται με την επιχείρησή σας ή τις υπηρεσίες σας. 

3. Επιλέξτε φιλοξενία σε σέρβερ

Κάθε website χρειάζεται έναν κεντρικό υπολογιστή, ένα server όπου αποθηκεύονται όλα τα δεδομένα του, για να έχει πρόσβαση το κοινό ανά πάσα στιγμή. 

Αυτή είναι η φιλοξενία σε σέρβερ ή hosting. Ουσιαστικά ενοικιάζετε χώρο σε έναν υπολογιστή με μόνιμη ταχύτατη σύνδεση στο ιντερνετ, κι έτσι η ιστοσελίδα σας είναι κάθε στιγμή διαθέσιμη στους επισκέπτες της.

Ανάλογα με τον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο διαφορετικές διαδρομές: συγκατοίκηση ή αυτονομία.

Shared hosting

Ένας shared web host είναι η λιγότερο δαπανηρή επιλογή και σημαίνει ότι θα μοιράζεστε ένα σέρβερ με άλλους ιστότοπους.

Μπορεί να σας τρομάζει η ιδέα της συγκατοίκησης, αλλά στην πράξη λειτουργεί θαυμάσια και καλύπτει τις ανάγκες του 95% των ιστοσελίδων.

Η ιστοσελίδα της Αρτκρετα που διαβάζετε τώρα, φιλοξενείται σε shared hosting. Δείτε τις τιμές για τη φιλοξενία ιστοσελίδων σε μας.

Dedicated hosting

Η αποκλειστική φιλοξενία κοστίζει σημαντικά περισσότερο, αλλά σημαίνει ότι έχετε τον δικό σας ιδιωτικό server. Η ενοικίαση dedicated server είναι για ιστοσελίδες με πολλές χιλιάδες σελίδες και εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες κάθε μήνα.

Δωρεάν φιλοξενία

Αν η ιστοσελίδα σας είναι σημαντική για σας, ξεχάστε τη δωρεάν φιλοξενία. Εχει πολλούς περιορισμούς και θα σας απογοητεύσει σύντομα.

Η απόδοση του ιστότοπού σας και η εμπειρία που έχουν οι πελάτες σας χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό σας είναι και οι δύο σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας για κάθε επαγγελματία. 

4. Επιλογή εμφάνισης – Σχεδίαση

Η επιλογή της εμφάνισης είναι σημαντική και πρέπει να ευχαριστεί τόσο τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας όσο και τους επισκέπτες της. 

Responsive σχεδίαση

δημιουργια ιστοσελιδας responsive

Κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά όπως τα χρώματα και οι γραμματοσειρές αλλά υπάρχουν και οι αντικειμενικές απαιτήσεις για μία σύγχρονη ιστοσελίδα, όπως η σχεδίαση responsive, δηλαδή η σχεδίαση που μπορεί να προσαρμόζεται σωστά σε μικρές και μεγάλες οθόνες.

Σήμερα η δημιουργία ιστοσελίδων πρέπει να είναι responsive γιατί οι επισκέπτες που θα δουν την ιστοσελίδα σας με το κινητό τους είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που θα τη δουν στον υπολογιστή τους.

Εύκολη πλοήγηση – μενού

Το μενού επίσης είναι σημαντικό να είναι απλό και να βοηθά τον επισκέπτη να βρίσκει τις σημαντικές πληροφορίες μέσα στην ιστοσελίδα σας εύκολα και πολύ γρήγορα. 

Αποφύγετε οτιδήποτε καθυστερεί την ιστοσελίδα

Αποφύγετε να φορτώσετε τη σελίδα σας με slider και άλλα στοιχεία εντυπωσιασμού που χρειάζονται παραπάνω χρόνο για να εμφανιστούν. 

Η ταχύτητα είναι σημαντικός παράγοντας επιτυχίας για οποιαδήποτε ιστοσελίδα σήμερα και δεν πρέπει να θυσιάζεται για λόγους εντυπωσιασμού.

4. Προσθέστε περιεχόμενο

Ένας καλός ιστότοπος είναι πολύ περισσότερο από την αρχική σελίδα. Θα θελήσετε να δημιουργήσετε πολλαπλές σελίδες αφιερωμένες σε διάφορες πτυχές της επιχείρησής σας, όπως έναν λεπτομερή κατάλογο των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας ή ένα blog (ιστολόγιο)  για τα νέα της εταιρείας. 

Καλογραμμένα κείμενα

Φροντίστε τα κείμενα στην ιστοσελίδα σας να δίνουν τις απαραίτητες πληροφορίες χωρίς να κουράζουν τον επισκέπτη. Λίγες καλά γραμμένες σελίδες είναι πιο αποτελεσματικές από δεκάδες κακογραμμένες. 

Να είστε ξεκάθαροι σχετικά με το τι κάνει η επιχείρησή σας. Οι επισκέπτες θα πρέπει να είναι σε θέση να καταλάβουν τι κάνετε μέσα σε δευτερόλεπτα από την είσοδό τους στην αρχική σας σελίδα. 

Ομως τα σωστά γραμμένα κείμενα προϋποθέτουν εμπειρία, τέχνη και γνώσεις. Η κειμενογράφηση είναι τέχνη και τεχνική. Για το καλύτερο αποτέλεσμα απευθυνθείτε σε ένα επαγγελματία κειμενογράφο.

Οργάνωση του περιεχομένου σε εσωτερικές σελίδες

Όσον αφορά τον ιστότοπό σας στο σύνολο του, βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα υποστηρίζει τον πρωταρχικό στόχο του ιστότοπου, έχει σαφή σκοπό και περιλαμβάνει μια πρόσκληση για δράση (π.χ. “μάθετε περισσότερα”, “εγγραφείτε”, “επικοινωνήστε μαζί μας” ή “αγοράστε αυτό”).

Η σελίδα επικοινωνίας είναι ο άμεσος σύνδεσμος των πελατών σας προς εσάς και ένα από τα πιο σημαντικά τμήματα ενός site, γι’ αυτό συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες (τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησής σας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τη φυσική τοποθεσία, αν διαθέτετε). 

Είναι επίσης καλή ιδέα να συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με την ιδρυτική ομάδα ή το προσωπικό σε μια σελίδα «Ποιοί είμαστε», ώστε οι πελάτες να μπορούν να συνδέσουν πραγματικά ονόματα και πρόσωπα με την επωνυμία σας. 

Λογότυπο

λογοτυπα

Αν η επιχείρησή σας δεν έχει ήδη λογότυπο, προσλάβετε έναν γραφίστα για να το σχεδιάσει. Μην λυπηθείτε τα έξοδα γιατί το λογότυπο είναι μέρος της ταυτότητας της επιχείρηση σας και θα το χρησιμοποιήσετε στον ιστότοπο, στις επαγγελματικές κάρτες και στα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Αυτό θα βοηθήσει τους πελάτες σας να αναγνωρίζουν την εταιρεία σας γρήγορα και εύκολα στο διαδίκτυο. 

Το λογότυπο θα πρέπει να εμφανίζεται σωστά σε κινητές συσκευές, χωρίς να καταλαμβάνει πολύ πολύτιμο χώρο.

Καλές φωτογραφίες

Η δημιουργία ιστοσελίδων πρέπει να έχει σαν σκοπό της να κρατήσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη. Δεν αρκούν τα κείμενα ή τα καλά οργανωμένα μενού, χρειάζεται οπωσδήποτε καλής ποιότητας οπτικό υλικό: φωτογραφίες και γραφικά.

Οι κακής ποιότητας φωτογραφίες είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να μετατρέψετε έναν εξαιρετικό ιστότοπο σε μέτριο. 

Αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες από άλλα sites για να μην βρεθείτε σε δυσάρεστες περιπέτειες λόγω κλοπής πνευματικής ιδιοκτησίας.

Υπάρχουν εξειδικευμένα sites απ’ όπου μπορείτε να αγοράσετε φωτογραφίες εξαιρετικής ποιότητας σε πολύ οικονομικές τιμές.

Επίσης αξίζει να αναθέσετε σε έναν επαγγελματία φωτογράφο τη φωτογράφιση του χώρου σας και της ομάδας σας, ώστε να εξασφαλίσετε την καλύτερη παρουσίαση της επιχείρησης σας.

Οι εικόνες υψηλής ποιότητας των προϊόντων αυξάνουν τις πωλήσεις, οπότε επενδύστε σε καλές φωτογραφίες των προϊόντων ή των υπηρεσιών που πουλάτε. 

Προσκλήσεις για δράση (call to action)

κουμπι για δραση call to action

Τοποθετήστε προσκλήσεις για δράση στα σωστά σημεία. Τα κουμπιά CTA τείνουν να αποδίδουν καλύτερα όταν ταιριάζουν με τις πληροφορίες της σελίδας. 

Για παράδειγμα, ένα κουμπί “Αγοράστε τώρα” έχει νόημα σε μια σελίδα προϊόντος, αλλά ένα κουμπί “Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα” μπορεί να είναι πιο κατάλληλο στη σελίδα “Σχετικά με εμάς”. 

Παρομοίως, μια σελίδα με κριτικές πελατών θα μπορούσε να έχει ένα κουμπί που οδηγεί τον αναγνώστη στα διαθέσιμα πακέτα και τις τιμές.  

6. Επενδύστε στη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO)

Οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας προέρχονται κατά κύριο λόγο από:

  1. αναζητήσεις στο google κατά κύριο λόγο και πολύ λιγότερο στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης: bing, duckduckgo, κλπ.
  2. διαφήμιση στο google και τα social media
  3. διαφήμιση στον τύπο, τηλεόραση, αφίσες, αγγελίες, κλπ.

Από αυτούς τους τρόπους, οι 1 και 2 είναι οι πιο συνηθισμένοι και αποδοτικοί για τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις σήμερα.

Το SEO (search engine optimisation) αφορά τον τρόπο 1, δηλαδή την κατάταξη μιας ιστοσελίδας σε ψηλές θέσεις στα αποτελέσματα του google, όταν γίνεται αναζήτηση μιας συγκεκριμένης φράσης (keyword).

Επιλέξτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά

Επιλέξτε λέξεις-κλειδιά που είναι σχετικές με την επιχείρησή σας και που οι πιθανοί πελάτες σας αναζητούν στο διαδίκτυο. 

Η επιλογή αυτή είναι το πρώτο και καθοριστικό βήμα του SEO. Η σωστή επιλογή αυξάνει τις πιθανότητες να έρθουν περισσότεροι επισκέπτες στο site σας, ενώ η επιλογή λάθος λέξεων και φράσεων, μπορεί να κρατήσει το site σας στην αφάνεια.

Διαβάστε το αναλυτικό μας άρθρο: έρευνα λέξεων κλειδιών ή keyword research

Δημοσιεύστε φρέσκο περιεχόμενο

Η τακτική δημοσίευση νέου περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας δείχνουν στις μηχανές αναζήτησης ότι ο ιστότοπός σας είναι σχετικός με τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά. 

Επιλέξτε θέματα που είναι σχετικά με την επιχείρησή σας και συναρπαστικά για τον κλάδο σας, ώστε να καθιερώσετε τον εαυτό σας και την επιχείρησή σας σαν ειδικούς στον χώρο.

Τοποθετήστε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι οι σύνδεσμοι από τη μια σελίδα του ιστοτόπου σας προς άλλες σελίδες του site σας, ενώ οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι οι σύνδεσμοι σας προς άλλους δημοφιλείς ιστοτόπους υψηλής αξίας. 

Τοποθετήστε αυτούς τους συνδέσμους στρατηγικά σε όλη την ιστοσελίδα σας. Βεβαιωθείτε ότι οι σύνδεσμοι έχουν νόημα, ταιριάζουν στο πλαίσιο και παρέχουν αξία στον αναγνώστη- διαφορετικά, η σύνδεση μπορεί να μετρήσει εναντίον σας.

Βελτιστοποιήστε τις εικόνες

Συμπιέστε τις εικόνες ώστε να μην επιβραδύνουν το χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας. Ακολουθήστε την ίδια προσέγγιση με τα βίντεο, φροντίζοντας ώστε τα κλιπ να φορτώνονται γρήγορα και να μην επιβραδύνουν τη συνολική κίνηση του ιστότοπού σας. 

Οι περιγραφές και οι λεζάντες στις εικόνες είναι επίσης μια ευκαιρία να ενσωματώσετε τις λέξεις-κλειδιά σας και να πείτε στις μηχανές αναζήτησης τι αφορούν οι εικόνες.

Καθώς κατασκευάζετε τον ιστότοπο της επιχείρησής σας, αυτές οι σημαντικές τακτικές on-site SEO μπορούν να σας βοηθήσουν να ανεβείτε στις θέσεις κατάταξης. (Υπάρχουν επίσης τακτικές SEO εκτός του ιστότοπου που μπορείτε να ακολουθήσετε).

Η δημιουργία ιστοσελίδας είναι επένδυση

Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας είναι μια επένδυση χαμηλού κόστους που μπορεί να σας βοηθήσει να εδραιώσετε την αξιοπιστία σας και να προσεγγίσετε μια ευρύτερη πελατειακή βάση από ό,τι θα μπορούσατε ποτέ μέσω των παραδοσιακών τεχνικών μάρκετινγκ. 

Εάν διατηρείτε τον ιστότοπό σας ενημερωμένο με φρέσκο, τρέχον περιεχόμενο και αντιμετωπίζετε γρήγορα τα τεχνικά ζητήματα, δεν θα χρειαστεί ποτέ να ανησυχείτε ότι δεν σας εκπροσωπεί επάξια στους σημερινούς και τους μελλοντικούς πελάτες σας. 

Βασικό συμπέρασμα: Διατηρείτε τον ιστότοπό σας ενημερωμένο με φρέσκο περιεχόμενο και έγκαιρες πληροφορίες, ώστε να διασφαλίσετε ότι διατηρεί την επαγγελματική του εμφάνιση και το ενδιαφέρον του για το κοινό σας.

7. Δοκιμάστε και δημοσιεύστε την ιστοσελίδα σας

Πριν ανακοινώσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι ζωντανός στο διαδίκτυο, βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί σε όλα τα κύρια προγράμματα περιήγησης, όπως ο Internet Explorer, ο Microsoft Edge, ο Firefox, ο Safari και ο Chrome. 

Κάντε κλικ σε κάθε σελίδα και λειτουργία σε κάθε πρόγραμμα περιήγησης για να βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες εμφανίζονται, οι σύνδεσμοι είναι σωστοί και οι σελίδες εμφανίζονται σωστά παντού.

Αυτό θα πάρει λίγο χρόνο, αλλά η προσπάθεια που καταβάλλετε τώρα θα σας γλιτώσει από μελλοντικά παράπονα επισκεπτών που δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ορισμένα χαρακτηριστικά. 

Σωστή απεικόνιση σε κινητά – Responsive σχεδίαση

Βεβαιωθείτε επίσης ότι ο ιστότοπός σας εμφανίζεται σωστά σε κινητές συσκευές, όπως smartphones και tablets.

Αυτό το βήμα δεν πρέπει να παραβλέπεται, καθώς η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης έχουν μεταβεί στην ευρετηρίαση για κινητά πρώτα, η οποία δίνει προτεραιότητα στην απόδοση της έκδοσης του ιστότοπού σας για κινητά όταν πρόκειται για την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Ενσωμάτωση Google Analytics + Search Console

google analytics

Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να ενσωματώσετε από την αρχή είναι η χρήση των δωρεάν εργαλείων Google Analytics και Google Search Console. Μόλις ο ιστότοπος σας ξεκινήσει να δέχεται επισκέπτες, μπορείτε να παρακολουθείτε τις επιδόσεις των σελίδων και να εντοπίζετε σελίδες που μπορεί να χρειάζονται βελτιώσεις για καλύτερη απόδοση.

Μπορείτε να εξετάσετε ποιες από τις εκστρατείες μάρκετινγκ σας παρουσιάζουν τις περισσότερες μετατροπές και να εξετάσετε οποιεσδήποτε μετρήσεις όπως η πόλη, το πρόγραμμα περιήγησης κ.λπ. για να ρίξετε φως στον τρόπο με τον οποίο το κοινό σας αλληλεπιδρά με τον ιστότοπό σας.

Οσο νωρίτερα ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε αυτά τα δωρεάν εργαλεία της google, τόσο το καλύτερο, ώστε να έχετε περισσότερες πληροφορίες για επεξεργασία.

Βελτίωση ταχύτητας

Αν η ιστοσελίδα σας είναι φτιαγμένη με wordpress, η εγκατάσταση των κατάλληλων πρόσθετων προγραμμάτων θα αποθηκεύει τμήματα του ιστότοπού σας στην προσωρινή μνήμη, ώστε να εμφανίζεται σχεδόν ακαριαία στους επισκέπτες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν προγράμματα ελέγχου ταχύτητας ιστότοπου, όπως το PageSpeed Insights της Google.

Μην ξεχνάτε ότι το google δίνει μεγάλη σημασία στην ταχύτητα εμφάνισης ενός ιστότοπου, που πρέπει να είναι μεγάλη σε υπολογιστές (πιο εύκολο) αλλά και σε κινητά (πιο δύσκολο).

8. Προωθήστε τον ιστότοπό σας

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Instagram ή το Pinterest, είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την εμβέλεια του κοινού σας και να ενημερώσετε τον κόσμο για το τι συμβαίνει με την εταιρεία σας. 

Κάθε φορά που ενημερώνετε τον ιστότοπό σας, κάντε μια δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνοντας έμφαση στην πληροφόρηση και λιγότερο στη διαφήμιση.

Προσθέστε επίσης συνδέσμους προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας. Τα πιο συνηθισμένα σημεία για να το κάνετε αυτό είναι το υποσέλιδο ή η βοηθητική μπάρα (το επιπλέον μενού στην επάνω δεξιά πλευρά που συχνά περιέχει συνδέσμους σύνδεσης ή επικοινωνίας). 

Συχνές ερωτήσεις για τη δημιουργία ιστοσελίδων

  • Πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα

    Το κόστος δημιουργίας ιστοσελίδας ξεκινά από 195€ για μια ιστοσελίδα με χαμηλό κόστος έως πολλές χιλιάδες ευρώ για ένα μεγάλο, σύνθετο site. Ο λόγος για αυτό το μεγάλο εύρος έχει να κάνει με το είδος της επιχείρησης που αφορά και το ποσό της εργασίας που είναι διατεθειμένος να κάνει ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης.
    Η διαφορά μεταξύ της λήψης δικών σας φωτογραφιών και της πρόσληψης ενός φωτογράφου μπορεί να είναι μερικές εκατοντάδες ευρώ. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την επαγγελματική συγγραφή κειμένων για το περιεχόμενο του διαδικτύου κ.ο.κ.

  • Πόσος χρόνος χρειάζεται για τη δημιουργία μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας;

    Η δημιουργία ιστοτόπων μπορεί να κυμαίνεται από ημέρες έως μήνες. Ολα εξαρτώνται από τις ανάγκες του site σας και το φόρτο εργασίας της εταιρείας που θα αναλάβει την κατασκευή του.

  • Τι πρέπει να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε στον ιστότοπό σας;

    Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να περιλαμβάνει σχετικές πληροφορίες, όπως ποιοί είστε, τι κάνετε και πώς μπορεί να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας.
    Ο ιστότοπός σας θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάτε, μαζί με έναν εύκολο τρόπο για να κάνουν οι πελάτες σας ηλεκτρονικές αγορές.
    Οι επιχειρήσεις μπορεί να θέλουν να συμπεριλάβουν κριτικές, μαρτυρίες και ένα τακτικά ενημερωμένο ιστολόγιο που παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία και το αντικείμενο της, όπως το δικό μας blog που διαβάζετε τώρα.

  • Μπορώ να κάνω αλλαγές στην ιστοσελίδα μου;

    Αν η ιστοσελίδα σας είναι φτιαγμένη με WordPress, μπορείτε να κάνετε μόνοι σας όσες αλλαγές θέλετε και όποτε το θελήσετε.
    Γενικά η δημιουργία ιστοσελίδας WordPress έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις ιστοσελίδες html.

Similar Posts